vrijdag 24 december 2010

En wat kom jij doen?

Moet jij niet aan je werk? Niks beters te doen dan een beetje over internet surfen om je tijd te doden met het doorwerken van nikszeggende weblogs zoals deze? Tis maar wat je leuk vindt. Mijn naam is Barry en ik haat Nederland. Wat meteen de reden is dat ik verhuisd ben en mijn dagen nu slijt in een tropisch land van waaruit ik naar de Nederlandse situatie kijk en daar mijn ongezouten mening over geef.

Nederland is Nee-derland geworden en de ogenschijnlijk vrije sfeer die ooit domineerde, bleek achteraf niets meer dan pure lamlendigheid en totale desinteresse. Nederlanders gedragen zich vaak als landverraders en kloppen zich daar vaak dan ook nog voor op de borst. Nee-derland en de inheemse bevolking verdienen het om weer onder water te lopen. Geef het land terug aan iets waar we wel wat aan hebben: de zee. Weg met Nee-derland, alles naar de kloten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten